Jeżynowe smoothie bowl (wegańskie, bezglutenowe, bez cukru)

Jeśli lubicie słodkie i pożywne śniadanka, to takie smoothie podane w formie zupki sprawdzi się najlepiej 🙂 Nie dość, że szybko się je robi, to jest pożywne i sycące.

Składniki: (około 2 porcje)

  • 2 banany
  • 1 szklanka jarmużu
  • 0,5 szklanki jeżyn (mogą być mrożone)
  • 1 gruszka (lub jabłko)
  • 1 łyżka łuskanych nasion konopii (opcjonalnie – lub dowolne orzechy)
  • Owoce/orzechy/pestki do podania (pełna dowolność, mogą to być posiekane orzechy włoskie, nerkowca czy pekan, rodzynki, jagody goji, chia, wiórki kokosowe, plasterki kiwi, jabłko lub banan, co tylko chcecie :))

Przygotowanie:

  1. Wszystkie składniki zblenduj na jednolitą masę, na tyle długo, aby nie było kłączy z jarmużu.
  2. Przelej do miseczek i udekoruj dowolnymi świeżymi owocami, orzechami lub suszonymi owocami.
  3. Jeżeli konsystencja będzie zbyt gęsta można rozcieńczyć odrobiną wody lub mleka roślinnego.

Zostaw odpowiedź