Malinowe smoothie bowl (wegańskie, bezglutenowe, bez cukru)

Malinowa wariacja na temat smoothie bowl 🙂 Po takim śniadaniu będzie Wam lekko na brzuchu, a jak dodacie do niego odrobinę tłustego dodatku (w postaci orzechów czy łuskanych nasion konopii) to nasyci Was na jeszcze dłużej.

Jeśli zjecie taki posiłek na kolację, to będzie Wam się lepiej spało, ponieważ jest łatwostrawny i nie będzie zalegał długo w żołądku (jak dzieje się w przypadku mięs czy roślin strączkowych).

Dajcie koniecznie znać o jakiej porze dnia wolicie zajadać się taką owocową miseczką,

Składniki: (na 1 porcję)

  • 1 banan
  • 1,5 szklanki malin
  • 0,5 szklanki wody lub mleka roślinnego
  • Owoce/orzechy/pestki do podania (pełna dowolność, mogą to być posiekane orzechy włoskie, nerkowca czy pekan, rodzynki, jagody goji, chia, wiórki kokosowe, plasterki kiwi, jabłko lub banan, co tylko chcecie :))

Przygotowanie:

  1. Wszystkie składniki zblenduj na jednolitą masę.
  2. Przelej do miseczki i udekoruj dowolnymi składnikami.
  3. Jeżeli konsystencja będzie zbyt gęsta można rozcieńczyć odrobiną wody lub mleka roślinnego.